1. Üldtingimused
1.1. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil funlove.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi e-pood) omaniku Kava Group OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.2. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel funlove.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.3. Müüja andmed:
Kava Group OÜ
Mulla 4
Tallinn
10116
Reg. nr. 14955837
Telefon +372 56874231
Email: info@noks.ee
2. Hinnad
2.1. Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja ei sisalda käibemaksu.
3. Tooted
3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kauplustes olemas. Nimetatud toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.
3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud toode Müüjal puudub, ei ole e-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.
3.3. E-poes kuvatavad fotod toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.
4. Ostu sooritamine
4.1. Leheküljel viibimine ja kauba tellimine on alla 18 a. keelatud.
4.2. Klient valib e-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi” või ostukorvi ikooniga nuppu.
4.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi ikoonile klikkida, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
4.4. Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Maksa“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
4.5. Klient tasub toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
4.6. Pärast toote eest tasumist saadab e-pood Kliendi telefoni numbrile sms-iga tellimuse kinnituse.
4.7. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
4.9. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
4.10. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.
4.11. Paki kätte saamisel on vajalik vanusekontroll. Vanusekontrolli puhul kontrollitakse enne paki väljastamist ID-kaardi alusel paki saaja vanust. Paki saab kätte ajavahemikus 10.00-22.00
5. Makseviisid
5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank ja Pocopay).
5.2. Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda teenusepakkuja Montonio Finance OÜ turvalises maksekeskkonnas.
5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele.
5.4. Veebipoe funlove.ee isikuandmete vastutav töötleja on Kava Group OÜ (registrikood 14955837) asukohaga Tallinn Mulla 4-15 tel +37256874231 ja e-kiri info@noks.ee.
5.5. Kava Group OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le
6. Kohaletoimetamine
6.1. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud tarneviisist. Tooted toimetatakse Kliendi poolt valitud Eesti DPD, Eesti Omniva või Eesti SmartPOST pakiautomaati.
6.2. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
6.3. Juhul, kui toode ei jõua Kliendini heas seisukorras on Klient kohustatud sellest e-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@noks.ee või helistades +372 56874231.
6.4. Tellimus jõuab valitud pakiautomaati ühe kuni viieteist tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist.
6.5. Paki kätte saamisel on vajalik vanusekontroll. Vanusekontrolli puhul kontrollitakse enne paki väljastamist ID-kaardi alusel paki saaja vanust. Paki saab kätte ajavahemikus 10.00-22.00
7. Vastutus
7.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
7.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.
8. Kasutamistingimused ja nende muutmine
8.1. Ostu sooritades nõustub Klient e-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
8.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
8.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
8.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli e-poes kuvatud Toote hind ekslik.
9. Kauba tagastamine
9.1. Tellimuse tagastamise korral peab tellija esitama tagastamise põhjuse. Kõik tagastamisega seotud kulud jäävad tellija kanda.
9.2. Kauba tagastamisõigus on 14 päeva.
9.3. Kaup peab olema suletud originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega.
9.4. Kaup ei tohi olla kasutatud.
9.5. Tagastamisel makstakse tellijale kõik lepingu alusel saadud tasud sh. postikulu samale pangakonto numbrile, millelt makse laekus.
9.6. Raha tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.
9.7. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja ostutšeki numbri e-posti aadressile info@noks.ee.
9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.9. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.
10. Kaebuste esitamine
10.1. Kui tellitud toodetel esineb puudusi, on tellijal õigus esitada e-poele kaebus.
10.2. Kaebused lahendatakse kümne tööpäeva jooksul, alates kaebuse laekumisest ning lahendamise aluseks on tellimust kinnitavad dokumendid.
10.3. Kaebust ei lahendata, kui e-pood tuvastab kaubal puudused, mis on tekkinud tellija süül.
10.4. Kokkuleppele mittejõudmise korral on tellijal õigus pöörduda vaidlusi lahendavate institutsioonide poole.
11. Muud tingimused
11.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
11.2. Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
12. Klienditugi
12.1. Klienditoe telefon on +37256874231 (avatud tööpäeviti kl 10:00-20:00) ja e-posti aadress: info@noks.ee. Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.